کد خبر : 3807
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 19:42
-

استاندار تهران خبر داد

فعالیت ۴۲۵ صندوق سیار اخذ رای در استان تهران در روز انتخابات

فعالیت ۴۲۵ صندوق سیار اخذ رای در استان تهران در روز انتخابات
استاندار تهران از افزایش تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات افزایش خبر داد و گفت: برای انجام فرایند اخذ رای بیماران قرنطینه‌ای، تعداد شعب سیار را افزایش دادیم. حدود ۴۲۵ صندوق سیار در استان تهران و ۳۰۶ صندوق سیار در کلانشهر تهران راه‌اندازی شده است

آبان نیوز: انوشیروان محسنی‌بندپی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه ارتقاء بخشی فعالیت‌های الکترونیکی انتخابات مطرح شد که سرعت، دقت و شفافیت فرآیندهای انتخاباتی با استقرار دستگاه‌های احراز هویت شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات رسان خواسته شد تا همه توان خود را بکار بگیرند و موانع را برطرف کنند تا در روز برگزاری انتخابات شاهد قطعی برق نباشیم و همچنین بحث الکترونیکی کردن انتخابات که کارها را سرعت می‌بخشد را اجرایی کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات افزایش یافته است، افزود: برای انجام فرایند اخذ رای بیماران قرنطینه‌ای، تعداد شعب سیار را افزایش دادیم. حدود ۴۲۵ صندوق سیار در استان تهران و ۳۰۶ صندوق سیار در کلانشهر تهران راه‌اندازی شده است.

محسنی‌بندپی تاکید کرد: در این‌ دوره، انتخابات یک ساعت زودتر و از ساعت ۷ صبح شروع می‌شود و تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت. تدابیری اتخاذ شده تا از همان ساعت ۷ اخذ رای آغاز شود و فرمانداران هم آمادگی خود را اعلام‌کردند که این کار را با دقت و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: این ظرفیت و توان در حوزه‌های IT وجود دارد که تا آنجایی که بتوانند نسبت به حملات سایبری اقداماتی را در دستورکارشان داشته باشند.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه برای تامین امنیت انتخابات جلسات متعددی تاکنون برگزار شده است، خاطرنشان کرد: یک جلسه در غرب و یک جلسه در شرق و یک جلسه نیز در کلانشهر تهران برای هماهنگی در تامین امنیت انتخابات برگزار شد و به عزیزان نیروی انتظامی که تامین کننده نظم امنیت هستند آموزش‌ها و حساسیت‌های لازم گوشزد شده است و مواردی که برای اطمینان بخشیدن از نیت انتخابات است را در دستور کارشان کذاشتند./ایسنا

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.