کد خبر : 3817
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 21:27
-

آتش تقی‌پور:

حتما در انتخابات شرکت می‌کنم

حتما در انتخابات شرکت می‌کنم
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و مناظره‌های انتخاباتی را پیگیرانه تماشا می‌کنم. امیدوارم رییس جمهور آینده به بخش فرهنگ و هنر این مملکت بهای بیشتری بدهد.

آبان نیوز: آتش تقی‌پور درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای سفری چند روزه به مشهد آمده‌ام، این سفر برای تهیه نماهنگی برای صدا و سیما است که یکی از صحنه‌های آن در حرم «امام رضا (ع)» تصویربرداری می‌شود.

به گزارش میزان، وی در همین راستا ابراز کرد: غیر از آن در اسفندماه سال گذشته مشغول بازی در فیلمی با نام «آهوی من مارال» بودم که به دلیل مبتلا شدن چند نفری از عوامل پشت صحنه به ویروس کرونا این پروژه متوقف مانده است و منتظر هستیم که با بهبود افراد و شرایط مناسب به سر کار برگردیم.

«آهوی من مارال» سریال نمایش خانگی به کارگردانی مهرداد غفارزاده است که داستان آن درباره دوره قاجار و ناصرالدین شاه است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه «آهوی من مارال» اولین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی است، اظهار کرد: در این سریال با بازیگران و عوامل حرفه‌ای و خوبی همکاری داشتم که امیدوارم هرچه زودتر فیلمبرداری آن آغاز شود و در ادامه مشکلی پیش نیاید. در این شرایط باید خودمان را با وضعیت به وجود آمده هماهنگ کرده و با رعایت پرتکل‌های بهداشتی از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

بازیگر «ستایش» تلویزیون پیرامون شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و مناظره‌های انتخاباتی را پیگیرانه تماشا می‌کنم. امیدوارم رییس جمهور آینده به بخش فرهنگ و هنر این مملکت بهای بیشتری بدهد.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» با اشاره به ویژگی‌های یک رییس جمهور اظهار داشت: رییس جمهور باید مسئولیت‌پذیر باشد و به تمام وعده‌های خود خود عمل کند. از اولین روزهای انقلاب اسلامی در تظاهرات شرکت داشتم و رای دادن را برای تعیین سرنوشت کشور تعیین کننده و لازم می‌دانم. امید داریم با آینده‌ای روشن‌تر از قبل روبه‌رو شویم.

وی پیرامون تزریق واکسن کرونا خاطرنشان کرد: دوز اول واکسن کرونا را زده‌ام و خوشبختانه مشکلی برای من پیش نیامد و عوارضی برایم تا کنون نداشته است و منتظرم تا دوز دوم آن را هم بزنم.

کرونا دیگر بخشی از زندگی ما شده و باید با هوشیاری مراقبت باشیم و همچنان با رعایت موارد بهداشتی از شیوع آن جلوگیری کنیم./اعتمادآنلاین

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.