کد خبر : 3824
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 11:00
-

حسین زهی: کاندیداها با ارائه برنامه جلب مشارکت کنند

حسین زهی: کاندیداها با ارائه برنامه جلب مشارکت کنند
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا کاندیدایی می تواند نظر مردم را جلب کند و به رقابت انتخاباتی ادامه دهد که با برنامه ای کارشناسی و با پشتوانه تخصصی وارد رقابت شده باشد.

آبان نیوز: اسماعیل حسین زهی با اشاره به پیش بینی از ترکیب سیاسی کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اکنون اینکه چه کسی در عرصه رقابت های انتخاباتی باقی خواهد ماند و چه کسی به نفع دیگری انصراف می دهد مشخص نیست، اما مناظرات آینده انتخاباتی و برنامه هایی که کاندیداها ارائه خواهند کرد روشنگر این موضوع خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیداهایی که با برنامه کارشناسی شده به عرصه رقابت ها وارد شده اند می توانند نظر مردم را جلب کنند و مهم ترین دغدغه ما نیز مشارکت مردم در انتخابات است. هرکسی که منتخب مردم باشد همه در کنار او خواهند ایستاد و برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند. امید است کاندیداها با برنامه هایی که ارائه می دهند بتوانند نظر عده ای از مردم را که برای مشارکت در انتخابات تصمیم نگرفته اند، جلب کنند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آنچه که برای مردم اهمیت دارد برنامه کاندیداها است. قطعا فردی می تواند از مردم رای بگیرد که با برنامه ای کارشناسی و با پشتوانه وارد رقابت شده باشد. اینکه صرفا در مناظرات و تبلیغات شعارهایی سر داده شود دیگر نمی تواند روی مردم اثرگذار باشد.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: کاندیدایی می تواند به رقابت ها ادامه دهد که با برنامه وارد میدان شده باشد و با ارائه برنامه های عملیاتی قطعا نظر مردم را نیز می تواند برای مشارکت حداکثری در انتخابات جلب کرد. امروز انتظار مردم حل مشکلات کشور است و قطعا فردی که برنامه ای با پشتوانه علمی و کارشناسی ارائه دهد می تواند در رقابت موفق شود./ایسنا

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.