کد خبر : 3834
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 12:32
-

مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی:

غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، ۱۴ روزه است

غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، ۱۴ روزه است
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: در حالت کلی هر بیمه شده ای استحقاق درمان داشته باشند غرامت دستمزد ایام بیماری را هرچند روز باشد می پردازیم. غرامت ۱۴ روز مرخصی ناشی از بیماری کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری پرداخت می شود.

آبان نیوز: معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حالت کلی هر بیمه شده ای استحقاق درمان داشته باشند غرامت دستمزد ایام بیماری را هرچند روز باشد می پردازیم گفت که کاهش زمان پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا از ۱۴ به ۱۰ روز از سوی تامین اجتماعی درست نیست و غرامت ۱۴ روز مرخصی ناشی از بیماری کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا، مهرداد قریب در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش زمان پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا از ۱۴ به ۱۰ روز اظهار کرد: چنین چیزی درست نیست و ۱۴ روز غرامت ایام بیماری کرونا به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

 

وی افزود: البته مشکلی هم در لینک شدن با وزارت بهداشت داشتیم ولی اگر به صورت آنلاین سوابق پزشکی را مشاهده کنیم بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت علی الحساب این خسارت را می پردازیم.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ایام بیماری طولانی تر گفت: اگر مرخصی ادامه دار باشد با تاییدیه پزشک معتمد سازمان و تاییدیه کمیسیون مربوطه غرامت را می پردازیم. ممکن است در افراد مختلف مدت زمان بیماری متفاوت باشد اما در حالت کلی هر بیمه شده ای استحقاق درمان داشته باشند غرامت دستمزد ایام بیماری را هرچند روز باشد می پردازیم.

قریب اضافه کرد: از سوی تامین اجتماعی مشکلی ندارد و اگر افرادی در این زمینه سوال و یا مشکلی دارند می توانند مراجعه کرده و یا با ۱۴۲۰ تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند./اعتمادآنلاین

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.