همه خدمات کارت پاسارگاد فعال است
روابط عمومی بانک پاسارگاد گفت: مشتریان میتوانند خدمات مربوط به کارت اعم از خرید اینترنتی یا از پایانههای فروشگاهی و دریافت وجه، دریافت موجودی و کارت به کارت با خودپردازها را دریافت کنند.

روابط عمومی بانک پاسارگاد گفت: مشتریان میتوانند خدمات مربوط به کارت اعم از خرید اینترنتی یا از پایانههای فروشگاهی و دریافت وجه، دریافت موجودی و کارت به کارت با خودپردازها را دریافت کنند.
به گزارش مهر، در پی اعلام برخی از مشتریان بانک پاسارگاد در خصوص عدم فعالیت برخی از درگاه های این بانک، این موضوع را از روابط عمومی بانک پیگیری شد.
بر این اساس روابط عمومی بانک اعلام کرد که پیرو اقدامات صورت گرفته بعد از حمله سایبری درباره آخرین وضعیت کارتهای این بانک اعم از کارتهای مشتریانی که در داخل شعبه و به صورت حضوری افتتاح حساب کردند یا افرادی که با افتتاح حسابهای دیجیتالی دارنده کارتهایی مانند ویپاد، نکسو و مفید کارت هستند، گفت: هم اینک تمامی کارتهای بانک پاسارگاد، فعال هستند.
روابط عمومی این بانک با بیان اینکه کارتهای دیجیتالیها از امروز صبح فعال شدند و کارتهای متصل به حسابهای متعارف شعبهای از پنجشنبه صبح فعال هستند، توضیح داد: فعال بودن به این معنا است که مشتریان میتوانند همه خدمات مربوط به خرید اعم از خریدهای اینترنتی یا خرید از طریق پایانههای فروشگاهی (دستگاههای کارتخوان - پوز)، دریافت وجه، دریافت موجودی و کارت به کارت از طریق خودپردازها را دریافت کنند.
بنابر آخرین اطلاعات منتشر شده در پرتال رسمی بانک پاسارگاد خدمات مربوط به موبایل بانک و اینترنت بانک نیز به تدریج در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
بر اساس اعلام روابط عمومی این بانک از آنجا که تمام تغییرات و به روزرسانیهای سرویسهایی که در دسترس مشتریان قرار میگیرد، در وبسایت بانک پاسارگاد در لحظه به روزرسانی میشود لذا مشتریان این بانک میتوانند آخرین اخبار را از پرتال این بانک پیگیری کنند.