پزشکیان ۳ نهال در فضای دفتر ریاست جمهوری کاشت + عکس

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت درخت در حفظ محیط زیست گفت: امیدوارم مردم با مشارکت در امر مهم کاشت درخت به بهبود فضای سبز و محیط زیست کشور برای خودشان و فرزندانشان کمک کنند.

پزشکیان ۳ نهال در فضای دفتر ریاست جمهوری کاشت + عکس

آبان نیوز | مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور پیش‌ازظهر امروز چهارشنبه همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری، ضمن کاشت ۳ نهال در فضای دفتر ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: باید تلاش کنیم محیط زندگی خود را حفظ و از تخریب آن جلوگیری کنیم و فضای سبز را توسعه دهیم، آن وقت است که می‌توانیم هوای پاک تنفس کنیم و محیط زیست سالمی داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه "با کاشت درخت می‌توانیم از تخریب و فرسایش خاک و ایجاد زمینه وقوع سیلاب‌ها جلوگیری‌کنیم."، افزود: درختکاری وظیفه همه ماست و اگر هر ایرانی بتواند بسته به شرایط محیطی و کاری خود یک یا تعداد بیشتری درخت بکارد، می‌توانیم کشور را از وضعیتی که به‌طرف آن می‌رود، نجات دهیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: این کار کاملاً امکان‌پذیر است؛ ما امروز به‌شکل نمادین ۳ درخت کاشتیم و اگر من در فضای باز بودم، حتماً تعداد بیشتری درخت می‌کاشتم. امیدوارم مردم با مشارکت در امر مهم کاشت درخت به بهبود فضای سبز و محیط زیست کشور برای خودشان و فرزندانشان کمک کنند تا اجازه ندهیم وضعیت زیستی کشور بیش از این تخریب شود.

ارسال نظر

خبر‌فوری: قیمت روز گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ + جدول