کد خبر : 16318
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 12:43
-

محمدی گلپایگانی،رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند

رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

آبان نیوز| محمدی گلپایگانی  در «همایش امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی» با بیان این‌که «پیامبر(ص) از طرف خدا مامور انتخاب امام علی(ع) به جانشینی خود بود»، اظهار کرد: بعدها نسبت به امیرمؤمنین جفا کردند. امام می فرماید به من گفتند چرا نشستی که حق ات را گرفتند در حالیکه من احساس کردم اگر قیام کنم، آنها زن و فرزندان من را خواهند کشت.

وی با بیان این‌که «جای شکر دارد در کشوری زندگی می‌کنیم که هر روز ندای اشهد ان‌علی‌ولی‌الله در اذان شنیده می‌شود»، افزود: دیدید مردم در جشن غدیر چه کردند. همه کسانی که شرکت کردند و کسانی که شربت و شیرینی دادند، خود مردم بودند. مردم که از اهل بیت(ع) جدا نمی‌شوند. از خدا بخواهیم نعمت عظمای ولایت امیرالمؤمنین را تا آخرین نفس نگه دارد.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: دشمن در فصای مجازی که بلای جان شده است دنبال ترویج بی حجابی بود اما موفق نشد مردم را از دین و عقایدشان جدا کنند که نمونه‌اش راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است. امروز بیشترین حمله متوجه رهبر انقلاب است چون ایشان قائم خیمه است. ایشان چه جانشین خوبی برای امام خمینی است که همه اهداف امام را دنبال کرده و یک به یک به ثمر می‌رساند. چرا امروز جرات نمی‌کنند به ما حمله کنند چون می‌ترسند. امروز هیچ جایی از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ما در امان نیست این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد. این ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری مستقیما این‌ها را هدایت می‌کنند. هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند./ایسنا

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.