کد خبر : 16506
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 11:36
-

ریاست دبیر بر فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر +عکس

ریاست دبیر بر فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر +عکس
مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و علیرضا دبیر مجددا رییس فدراسیون کشتی شد.

آبان نیوز| مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتیامروز برگزار و علیرضا دبیر با کسب ۳۸ رای از اعضا مجمع دوباره رئیس فدراسیون کشتی ماند.

دبیر رئیس فدراسیون کشتی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۲ و به ریاست محمد پولادگر معاون توسه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان علیرضا دبیر با  رای اعضا مجمع برای چهار سال دیگر دوباره رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند.

14020422000358 Test NewPhotoFree

در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی خبر داد.عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد. نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت.

برای این انتخابات‌ ۸ نامزد ( علیرضا دبیر، عباس جدیدی، حمید بنی تمیم، مصطفی میرزایی،حمید یاری، جمشید خیر آبادی، عبدالله عزیزی و حمید سیفی) برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی تأیید صلاحیت شده بودند که از بین ۸ کاندیدا ( عباس جدیدی، مصطفی میرزایی، حمید بنی تمیم، جمشید خیر آبادی،حمید سیفی و عبدالله عزیزی) از حضور در انتخابات انصراف دادند تا  علیرضا دبیر و حمید یاری تنها کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی بودند.

14020422000361 Test NewPhotoFree

اعضای حاضر در این مجمع ۳۸ نفر بودند که در پایان رای گیری و از میان ۳۸ رای ماخوذه، علیرضا دبیر با ۳۸ رأی رئیس فدراسیون کشتی شد. با این حساب علیرضا دبیر برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون کشتی ماند.

پایان پیام/

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.