کد خبر : 17616
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 11:53
-

واکنش سخنگوی دولت به درخواست نمایندگان مجلس برای برکناری معاون وزیر کشور: جابه جایی مسئول برگزاری انتخابات، ۶ ماه قبل از انتخابات قابل تامل است

واکنش سخنگوی دولت به درخواست نمایندگان مجلس برای برکناری معاون وزیر کشور: جابه جایی مسئول برگزاری انتخابات، ۶ ماه قبل از انتخابات قابل تامل است
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره جابه جایی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به جای مجلس، اول به شما توصیه می‌کنم، حرف وزیر کشور را از خودشان بپرسید، هم دولت احساس می‌کند این مسائل حاشیه است هم اینکه مسئله اصلی مردم امروز معیشت است و تصمیم‌گیری ها باید در مورد مسائلی باشد که به اشتغال و تورم کمک می‌کند.

آبان نیوز | سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره جابه جایی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به جای مجلس، اول به شما توصیه می‌کنم، حرف وزیر کشور را از خودشان بپرسید، هم دولت احساس می‌کند این مسائل حاشیه است هم اینکه مسئله اصلی مردم امروز معیشت است و تصمیم‌گیری ها باید در مورد مسائلی باشد که به اشتغال و تورم کمک می‌کند.

به گزارش «انتخاب»، علی بهادری، سخنگوی دولت تاکید کرد: این مسائل حاشیه‌ای و فرعی نباید محور مباحث بین قوا قرار گیرد.

وی گفت: تصمیم‌گیری در مورد مسئول برگزاری ستاد انتخابات بر عهده وزارت کشور است و جابه جایی آن ۶ ماه قبل از انتخابات قابل تامل است.

بهادری جهرمی تاکید کرد: همکاری خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد و انشاالله با همین همکاری ها به شکل گیری یک انتخابات رقابتی شفاف سالم و پرشور کمک شود.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.