کد خبر : 18176
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 13:45
-

رییس جمهور با استعفای سجادی موافقت کرد

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش شد

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش شد
رئیس جمهور با قبول درخواست استعفای سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.

وزارت ورزس و جوانان سرانجام تعیین تکلیف شد.رئیس جمهور با پذیرش استعفای سیدحمید سجادی،وزیر ورزش و جوانان «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه  انتخاب کرد.

رئیسی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای سجادی، از تلاش‌ها و زحمات وی در دوران تصدی وزارت ورزش و جوانان قدردانی و با درخواست استعفای وی به دلیل عوارض ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان موافقت کرد.

رئیس جمهور با قبول این درخواست استعفا، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.

هاشمی متولد ۱۳۴۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و معاونت سازمان تربیت بدنی، قائم مقامی وزیر آموزش و پرورش، ریاست بر کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سرپرستی فدراسیون فوتبال و دبیری شورای‌عالی المپیاد ورزش ایرانیان از جمله سوابق اجرایی وی بوده است.

به گزارش آبان نیوز به نقل از  ایرنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اسفندماه سال گذشته در سفر به استان کرمان، طی حادثه سقوط بالگرد آسیب دیده بود که به دلیل رسیدگی به درمان و وضعیت سلامتش، استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده بود.

هفته گذشته سجادی در ادامه روند درمان به علت آسیب دیدگی طحال مجددا تحت جراحی قرار گرفته بود و همان زمان اعلام شد که با شرایط جسمی وی عملا ادامه کار پرحجم و پرفشار برایش مقدور نخواهد بود.

سجادی سوم شهریور ۱۴۰۰ حمید سجادی، با ۱۶۵ رای موافق، ۱۰۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب کند و به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز نماید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.