کد خبر : 19089
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 8:29
-

شکوری: استقلال گام اول را محکم برداشت و این مساله اهمیت زیادی دارد

شکوری: استقلال گام اول را محکم برداشت و این مساله اهمیت زیادی دارد
پیشکسوت استقلال نظرات خود پس از برد این تیم در هفته اول لیگ را عنوان کرد.

آبان نیوز | هادی شکوری در خصوص دیدار هفته اول استقلال مقابل صنعت نفت گفت: جا دارد در ابتدا این برد را به استقلالی‌ها تبریک بگویم. برداشتن گام اول خیلی مهم است و من خوشحالم این گام بسیار محکم برداشته شد.

وی در گفت و گو با خبرگزاری برنا،  افزود: امیدوارم استقلال با توجه به شرایطی که در این مدت تجربه کرده، گام‌های بعدی را هم با موفقیت بردارد و بردهای بیشتری کسب کند. ادامه این روند اهمیت بسیاری دارد.

پیشکسوت استقلال درباره تحلیل خود از این نتیجه عنوان کرد: از این برد خیلی نمی‌شود تحلیل کسب کرد. تراکتور هم مقابل سپاهان ۳ گل دریافت کرد اما جزو تیم‌های مدعی لیگ است و قطعا در رقابت قهرمانی حضور خواهد  داشت. مثل چند تیم دیگر. فکر نمی‌کنم این برد مفهوم خاصی داشته باشد و بگوییم پس در تمام بازی‌ها استقال با ۳ گل برنده از زمین خارج می‌شود. به نظرم تیم‌ها از هفته پنجم به بعد  شکل می‌گیرند و آن‌ زمان بهتر می‌شود قضاوت کرد.

شکوری درباره وضعیت خط دفاعی استقلال گفت: عملکرد استقلال در بخش دفاعی نکته خاصی نداشت چون اصلا بر اساس یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد اما مهم این است که آبی‌ها گلی دریافت نکردند و این خودش یک نکته بسیار مهم است. همانطور که گفتم در ابتدای لیگ هستیم و نمی‌توانیم قضاوت خاصی داشته باشیم.

وی در خصوص حضور یا عدم حضور استقلال میان مدعیان فتح لیگ گفت: تیم‌هایی چون استقلال پرسپولیس، تراکتور و سپاهان همیشه و در هر شرایطی مدعی هستند زیرا هوادار دارند. این تیم‌ها حتی اگر در بخش مدیریتی و یارگیری ضعیف باشند با انرژی و روحیه هواداران در بازی موفق خواهند شد. به همین دلیل معتقدم استقلال همیشه مدعی است.

امتیاز شما

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.