کد خبر : 19571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 17:06
-

نور نیوزرسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی:

توافق آزادی زندانیان ایرانی و آمریکایی هیچ ارتباطی به پرونده‌های دیگر ندارد

توافق آزادی زندانیان ایرانی و آمریکایی هیچ ارتباطی به پرونده‌های دیگر ندارد
نور نیوز،رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ،ادعای مطرح‌شده از سوی روزنامه فایننشال تایمز درباره «درخواست آمریکا از ایران برای توقف فروش پهپاد به روسیه» در مذاکرات غیرمستقیم اخیر میان تهران و واشنگتن را رد کرد.و آن را دروغ پردازی دانست..

آبان نیوز| نور نیوز،رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ،ادعای مطرح‌شده از سوی  روزنامه فایننشال تایمز درباره «درخواست آمریکا از ایران برای توقف فروش پهپاد به روسیه» در مذاکرات غیرمستقیم اخیر میان تهران و واشنگتن را رد کرد.و آن را دروغ پردازی دانست..

واعلام کرد توافق اخیر پیرامون تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی و آزادسازی دارایی‌های ایران در چند کشور نیز موضوعی مستقل بوده و هیچ ارتباطی به پرونده‌های دیگر ندارد.

به گزارش نورنیوز ، موضع رسمی ایران درباره دروغ واگذاری پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین بارها اعلام شده است.

توافق اخیر پیرامون تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی و آزادسازی دارایی‌های ایران در چند کشور نیز موضوعی مستقل بوده و هیچ ارتباطی به پرونده‌های دیگر ندارد.

 

23081101000630 Org e1692192001984

گفتنی است که روزنامه فایننشال تایمز روز چهارشنبه مدعی شد که آمریکا در کنار مذاکرات بر سر تبادل زندانیان و رفع انسداد ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌های تهران، به ایران فشار آورده تا فروش پهپادهای نظامی به روسیه را به عنوان بخشی از گفتگوها برای کاهش تنش میان واشینگتن و تهران متوقف کند.

امتیاز شما

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.