کد خبر : 21463
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 11:35
-

لاشه جنگنده F-35 آمریکا پیدا شد

لاشه جنگنده F-35 آمریکا پیدا شد
یک روز پس از درخواست کمک از مردم برای یافتن لاشه هواپیما، بقایای هواپیمای جنگنده اف-35 سقوط کرده در کارولینای جنوبی را پیدا کرد.

آبان نیوز| ارتش ایالات متحده اعلام کرد که سرانجام روز دوشنبه، یک روز پس از درخواست کمک از مردم برای یافتن لاشه هواپیما، بقایای هواپیمای جنگنده اف-۳۵ سقوط کرده در کارولینای جنوبی را پیدا کرد.

به گزارش اکو ایران از رویترز، خلبان هواپیمای لاکهید مارتین اِف-۳۵ لایتنینگ ۲ بعدازظهر یکشنبه به سلامت از هواپیما خارج شد.

پایگاه مشترک چارلستون روز یکشنبه از مردم در رسانه اجتماعی ایکس که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، درخواست کرد که برای کمک به تیم‌های بازیابی «با مرکز عملیات دفاعی پایگاه تماس بگیرند».

یک روز بعد، آن تیم‌های جستجو لاشه هواپیما را پیدا کردند.

این پایگاه در ایکس، ضمن تشکر از مقامات محلی، منطقه‌ای و ایالتی گفت: «کارکنان پایگاه مشترک چارلستون و پایگاه نیروی دریایی هوایی مارین در بوفورت با هماهنگی نزدیک با مقامات محلی، بقایای هواپیما را در شهرستان ویلیامزبورگ پیدا کردند. این بقایا در فاصله دو ساعتی در شمال شرقی چارلستون جی‌بی کشف شد.»

به گفته سازنده لاکهید مارتین، مزیت اصلی این جت جنگنده این است که ردیابی آن با رادار تقریبا غیرممکن است و مجهز به سنسورهای پیشرفته و تجهیزات دیگر است.

امتیاز شما

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.