کد خبر : 2295
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 9:20
-

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا:

در انتخابات پیش رو عوامل کاهش مشارکت در انتخابات ۹۸، تغییر قابل ملاحظه‌ای می کند

در انتخابات پیش رو عوامل کاهش مشارکت در انتخابات ۹۸، تغییر قابل ملاحظه‌ای می کند
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود، اگر چه کشور یا چالش های مختلفی هم همراه است.

به گزارش آبان‌نیوز و به نقل از ایسنا، حمیدرضا ترقی در تحلیل  شرایط سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: این سال با بودجه ای که تامین آن سخت است، آغاز شده و با مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات همراه می شود. انتقال قدرت از  دولت و شوراهای فعلی به دولت و شوراهای جدید موج ایجاد تلاطم و تحرک اجتماعی قابل توجهی در شش ماه اول سال می شود. تقریبا بیشتر عوامل کاهش مشارکت در انتخابات ۹۸، تغییر قابل ملاحظه ای می کند و شاهد شور و مشارکت خوب مردم خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه وضعیت نهایی تحریم ها، وضعیت صندوق های بازنشستگی، بحران آب و سیل بیکاران ناشی از بیماری کرونا از چالش های سال ۱۴۰۰خواهد بود، تصریح کرد: در سال۱۴۰۰ تعداد بیکاران به ۵/۵ میلیون نفر خواهد رسید.صندوق های بازنشستگی به غیر از تامین اجتماعی توان پرداخت مستمری بگیران را ندارند و کشور به دلیل کمبود بارش ها با مشکل کمبود آب مواجه است.

 

این فعال سیاسی در پایان گفت: در کنار چالش های سال۱۴۰۰، موفقیت بخش بهداشت و درمان در تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگی است که می تواند نقش مهمی در صادرات غیرنفتی و ارزآوری برای کشور داشته باشد.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.