کد خبر : 23415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 11:14
-

وزیر نفت: بیش از ۸۸درصد جایگاه‌ها با کارت سوخت درحال خدمت‌رسانی هستند

وزیر نفت: بیش از ۸۸درصد جایگاه‌ها با کارت سوخت درحال خدمت‌رسانی هستند
وزیر نفت درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت با بیان "با کار جهادی و تجارب از گذشته، بیش از ۲۲هزار نفر را بسیج کردیم"، گفت: از عصر دوشنبه در حدود ۸۸درصد از جایگاه‌ها، عملیات سوخت‌رسانی با کارت سوخت انجام می‌گیرد.

آبان نیوز | جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت گفت: صبح دوشنبه حدود ساعت ۹ عملیات سوخت‌رسانی تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور متوقف شد و به‌محض وقوع رخداد، ستاد بحران را تشکیل دادیم.

به گزارش تسنیم ، وی با بیان “با کار جهادی و تجارب از گذشته، بیش از ۲۲ هزار نفر را بسیج کردیم”، خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه این توطئه را خنثی کردیم و الحمدلله عملیات سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها را به‌صورت دستی برقرار کردیم و از عصر دوشنبه در حدود ۸۸ درصد از جایگاه‌ها، عملیات سوخت‌رسانی با کارت سوخت انجام می‌گیرد.

وزیر نفت گفت: توطئه‌گران برنامه داشتند که با این کار مردم را عصبانی کنند ولی با تدبیر و سرعت عمل ما، شاید برخی از مردم متوجه این اتفاق نشدند.

اوجی عنوان کرد: گویا اسم این عملیات چیزی موسوم به «گنجشک» بوده است ولی نمی‌دانند اینجا ایران است و آن پر عقاب سال ۱۳۵۷ ریخت، چه برسد به گنجشک.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.