کد خبر : 4993
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 18:10
-

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد

نجات ۶ خودروی گرفتار در سیلاب فاریاب توسط عوامل راهداری

نجات ۶ خودروی گرفتار در سیلاب فاریاب توسط عوامل راهداری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب رودخانه دهانه موردان فاریاب توسط عوامل راهداری این شهرستان نجات پیدا کردند.

آبان نیوز: امروز ۲۸ تیرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر روز گذشته با توجه به شدت بارش باران در بالا دست و جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه معروف به تنگ موردان شش دستگاه خودرو که چند مورد از این دستگاه ها حامل افراد خانواده بودند در مسیر گرفتار و خودروی آنها در شن فرو رفته بود.

وی با بیان اینکه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاریاب از توان نیرویی و دستگاهی خود برای بیرون کشیدن این شش دستگاه خودرو استفاده کردند، افزود: خوشبختانه در این حادثه برای هیچ کدام از سرنشینان وسائل نقلیه مشکلی ابجاد نشد و خودروها و افراد با سلامت از بستر رودخانه خارج شدند.

جمیلی گفت: با وجود اطلاع رسانی ها و هشدارهای هواشناسی و همچنین مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل این اداره کل مبنی بر احتمال بروز سیلاب از بالادست در حاشیه راه ها و بستر رودخانه ها، می طلبد مردم بومی منطقه و رانندگان در این شرایط جوانب احتیاط را رعایت و از ترددهای خطر آفرین تا عادی شدن شرایط جلوگیری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از مردم و رانندگان خواست قبل از عزیمت به مقصد هدف حتما شرایط جوی و جاده ها را با تماس تلفنی از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جویا شوند تا در مسیر با مشکلی روبه رو نشوند./ایسنا

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.