کد خبر : 23450
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 11:15
-

حماس: تهدیدات پوچ گالانت بیانگر شکست مفتضحانه صهیونیست‌هاست

حماس: تهدیدات پوچ گالانت بیانگر شکست مفتضحانه صهیونیست‌هاست
جنبش حماس فلسطین در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم درباره ترور رهبران مقاومت اعلام کرد که این تهدیدات کاملاً پوچ و بیهوده است و بیانگر شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در رسیدن به اهداف جنگی است.

آبان نیوز | جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تهدیدات «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت اعلام کرد که این تهدیدات کاملاً پوچ و بیهوده است و بیانگر ناتوانی دشمن در رسیدن به اهداف جنگی خود است.

به گزارش تسنیم ، حماس افزود: ادعاهای وزیر جنگ جنایتکار رژیم اشغالگر مبنی بر اینکه نیروهای ارتش شکست‌خورده او در آستانه ترور رهبران مقاومت هستند، کاملاً بیهوده است و هدف از این تهدیدات بیهوده ارائه تصویر خیالی از دستاوردها است. این تهدیدات نشان‌دهنده شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر و گالانت در رسیدن به اهداف تجاوزات این رژیم علیه غزه است که هیچ نتیجه‌ای جز کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی نداشت.

چند روز قبل مؤسسه موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل یک فایل صوتی منتسب به «رونن بار» رئیس سرویس اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) را منتشر کرد که در آن رئیس شاباک می‌گفت هدف اسرائیل از بین بردن حماس در هرجایی است.

این مسئول صهیونیست مدعی شد: هر چند سال که طول بکشد ما حماس را در غزه، کرانه باختری، لبنان، ترکیه و قطر حذف خواهیم کرد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر نیز در همین زمینه ادعا کرد: هدف ما ترور همه رهبران حماس است و به‌طور شبانه‌روزی در تعقیب آنها هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز جمعه‌شب پس از دیدار با مقامات امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: عملیات برای رسیدن به اهدافی که مشخص کردیم و در رأس آن نابودی گردان‌های حماس و ناتوان کردن آن به‌صورت تدریجی پیش می‌رود.

وی بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی خود مبنی بر ترور «یحیی السنوار» رئیس حماس در نوار غزه مدعی شد: به‌زودی السنوار با دهانه تفنگ نیروهای ما روبه‌رو خواهد شد.

صهیونیست‌ها در حالی که بعد از گذشت نزدیک به ۳ ماه تجاوزگری علیه غیرنظامیان غزه حتی یک دستاورد نظامی هم کسب نکردند و تلفات ارتش اسرائیل در جنگ کنونی غزه به‌شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است، برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود به جنگ روانی و اقداماتی همچون تهدید به ترور رهبران و فرماندهان مقاومت متوسل شده‌اند.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.