کد خبر : 23624
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 11:01
-

رییسی:

آمار بیکاری در استان زنجان کاهش جدی دارد

آمار بیکاری در استان زنجان کاهش جدی دارد
زنجان- رییس جمهور گفت: با راه‌اندازی واحدهای صنعتی و احیای واحدهای تعطیل و نمیه تعطیل آمار بیکاری در زنجان کاهش جدی دارد.

آبان نیوز | حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در بدو ورود به زنجان در مورد اهداف دور دوم سفر به استان زنجان اظهار کرد: در دور اول با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم و طبیعتاً دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور اول است تا ببینیم چه کارهایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: گزارش‌هایی که از استان داریم حاکی از این است که مدیران استان و استاندار همت کردند و کارهای خوبی پیش رفته و برخی در دست اقدام و اجرا است.

رئیس‌جمهور مساله مسکن را از نکات مهم سفر به استان زنجان خواند و گفت: استان زنجان پیشرفت خوبی هم واگذاری زمین و هم مسکن دارد و بخشی از مسکن‌ها به نتیجه رسیده و به مردم واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال که یکی از نگرانی‌های جدی مردم استان است، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد درصد بیکاری در استان زنجان کاهش جدی داشته و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از موضوعاتی است که در استان دنبال شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده از طریق نماینده مقام معظم رهبری در استان، نمایندگان استان، علما، بازاریان و فرهیختگان به نتایجی رسیدیم و انجام اکثر مصوبات و نیازهای استان موارد را مطرح می‌کنیم تا به نتیجه قطعی برسیم و مسؤولان استانی نیز با کار جهادی امور را دنبال کنند که مردم عزیز استان رضایت بیش از پیش داشته باشند.

وی با عذرخواهی از مردم زنجان برای تأخیر یک روزه در سفر یادآور شد: قرار بود جمعه در استان خدمت مردم استان برسم اما به دلیل ضرورت حضور در استان کرمان و عرض احترام به خانواده معزز شهدا و پیگیر برخی مسائل امنیتی باید در استان کرمان حضور پیدا می‌کردم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم زنجان عذر من را بپذیرند و امروز در سی امین اجلاس سراسری نماز و سایر جلسات شرکت می‌کنیم.

رئیسی اضافه کرد: مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خود کرده‌اند و با این نماد در کشور شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: ادای احترام می‌کنیم به خانواده معزز شهدا، خانواده ایثارگران و ۳۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای استان زنجان که نه تنها برای این استان بلکه برای جهان اسلام موجب فخر و مباهات هستند./مهر

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.