کد خبر : 18013
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 17:29
-

نگرانی انجمن روزنامه‌نگاران از حکم تبعید و محرومیت دو روزنامه‌نگار

نگرانی انجمن روزنامه‌نگاران از حکم تبعید و محرومیت دو روزنامه‌نگار
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از قوه قضائیه درخواست کرد صدور احکامی را که منجر به تبعید و محرومیت روزنامه‌نگاران می‌شود متوقف کند.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران اعلام کرد:صدور احکام جدید برای روزنامه‌نگاران، مانع  گردش آزاد اطلاعات است و گامی علیه توسعه کشور و مبارزه با فساد قلمداد می‌شود.

به گزارش آبان نیوز،در بیانیه‌ای که این انجمن ساعتی پیش منتشر کرد، تاکید شده است: حکم ممنوعیت یک ساله برای فعالیت روزنامه‌نگاری آقای بهروز بهزادی مدیر مسئول و سردبیر روزنامه اعتماد که بیش از ۵۵ سال برای اعتلای روزنامه‌نگاری ایران تلاش کرده است از طرفی و حکم باورنکردنی تبعید برای خانم مرضیه محمودی سردبیر تجارت نیوز در روزهای اخیر فعالان رسانه‌ای و مدنی را نگران کرده است.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران صدور احکام قضایی سنگین و غیرمتعارف علیه روزنامه‌نگاران از جمله آقای بهزادی و خانم محمودی را محکوم می‌کند و از دستگاه قضایی می‌خواهد صدور این احکام را متوقف کند.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران تصریح دارد که صدور این احکام نافی هر ادعایی در مورد مبارزه با فساد، حمایت از فعالیت‌های قانونی رسانه‌ای و ایجاد امنیت برای روزنامه نگاران است.

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.