کد خبر : 24399
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 10:23
-

جنبش حماس: حمله ایران حقی طبیعی و پاسخی شایسته بود

جنبش حماس: حمله ایران حقی طبیعی و پاسخی شایسته بود
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله ایران به رژیم صهیونیستی را پاسخی طبیعی و شایسته توصیف کرد.

آبان نیوز| حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق طبیعی و پاسخی شایسته به جنایت بمباران کنسولگری این کشور در دمشق بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، در این بیانیه آمده است: بر حق طبیعی کشورها و ملت‌های منطقه در دفاع از خود در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکید می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان و نیروهای مقاومت می‌خواهیم که به حمایت‌های خود از عملیات طوفان الاقصی ادامه دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.