کد خبر : 24189
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 11:23
-

تمهیدات ترافیکی ویژه انتخابات؛ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پنج‌شنبه و جمعه

تمهیدات ترافیکی ویژه انتخابات؛ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پنج‌شنبه و جمعه
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.
آبان نیوز| معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی در برنامه زنده شهر امن در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: پنج‌شنبه شب و همچنین روز جمعه تا پایان رأی گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود. وی افزود: در گذشته در شب‌های پنج شنبه تردد کامیون‌ها از ساعت ۱۰ به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می‌کنند.سرهنگ مومنی ضمن اشاره به اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در این ایام در سطح شهر تهران ممنوع است افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع است.وی گفت : همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک بوده نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همکاران بنده نیز در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند.وی از شهروندان خواست که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی اختصاص نداده و در هنگام مراجعه به حوزه‌های رای گیری به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای خواهیم داد./فارس
امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.