کد خبر : 8594
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 9:03
-

نوازی: قهرمانی استقلال دور از دسترس نخواهد بود/ یامگا به دروازه حریفان نزدیک‌تر باشد بهتر است

نوازی: قهرمانی استقلال دور از دسترس نخواهد بود/ یامگا به دروازه حریفان نزدیک‌تر باشد بهتر است
نوازی پیش از دیدار استقلال برابر فولاد درباره روند آبی‌پوشان تا این لحظه از لیگ برتر، مسیر آن‌ها تا نیم فصل و بازی مقابل تیم قرمزپوش اهوازی سخن گفت.

آبان نیوز : محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره بازی استقلال برابر فولاد  گفت: با توجه به این که ۲ تیم مدعی دیگر یعنی سپاهان و پرسپولیس با یکدیگر بازی دارند استقلال قطعا باید برای ۳ امتیاز به میدان برود. استقلال در حال حاضر در صدر قرار دارد و ممکن است با یک اشتباه صدر را از دست دهد. نظر شخصی‌ام این است که توانایی شکست فولاد در تیم فعلی وجود دارد. امیدوارم ۳ امتیاز کسب شود و استقلال همچنان در صدر بماند.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا کسب یک امتیاز نتیجه بدی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: تیمی که بخواهد قهرمان شود و صدر را در اختیار دارد به دنبال یک امتیاز نیست. من هم فکر می‌‌کنم بازیکنان برای ۳ امتیاز به میدان بروند. کسب ۳ امتیاز البته بستگی به توانایی‌های بازیکنان و نمایش‌ آن‌ها در زمین دارد. همه چیز به ساق آن‌ها بر می‌گردد. به این‌که بتوانند تفکرات را در زمین پیاده کنند و با اشتباهات کم حریف را مقهور قدرت خود کنند.

 

نوازی درباره روند استقلال در چند هفته اخیر افزود: تمام تیم‌ها ممکن بود برای‌شان مشکل تساوی‌های پیاپی استقلال و افت نسبی این تیم پیش بیاید. البته دلیل تساوی‌ها را تغییرات بازیکنان در ابتدای فصل و عدم هماهنگی می‌دانم. شرایط البته این روزها خوب شده و بهتر هم می‌شود. بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌اند و بازیکنان خارجی هم  به مرور توانایی‌های‌شان را نشان می‌دهند.

 

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره حضور کوین یامگا در سمت راست خط هافبک گفت: یامگا بازی رو به جلویی دارد و تفکراتی هجومی. او دوست دارد خودش را در موقعیت گل قرار دهد و به نظرم اگر در خط حمله بازی کند و به دروازه حریفان نزدیک‌تر باشد مفیدتر خواهد بود. دور بودن او نسبت به دروازه حریف ممکن است خلاقیت را از او بگیرد چون به نظر نمی‌رسد لب خط بتواند تمام توانایی‌هایش را نشان دهد.

نوازی درباره احتمال قهرمانی نیم فصل استقلال هم گفت: استقلال در این سال‌ها بارها از لحاظ مدیریتی اذیت شده و حالا می‌تواند در آرامش به موفقیت برسد. چرا قهرمان نشود؟ قطعا بازیکنان و کادر فنی تیم توانایی انجام این کار را دارند./برنا

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.