کد خبر : 24027
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 8:28
-

وزیر خارجه کانادا: حمله به رفح ویرانگر خواهد بود

وزیر خارجه کانادا: حمله به رفح ویرانگر خواهد بود
ملانی جولی وزیر خارجه کانادا حمله احتمالی زمینی رژیم صهیونیستی به رفح را «ویرانگر» خواند و خواستار آتش‌بس پایدار در نوار غزه شد.

آبان نیوز| جولی بامداد سه‌شنبه گفت: بسیار نگران تحولات غزه از جمله در رفح هستم. عملیات در این منطقه برای فلسطینی‌ها و تمام کسانی که به دنبال پناه هستند، ویرانگر خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، وی افزود: درخواست دولت نتانیاهو از آنها (فلسطینی‌ها) برای ترک منطقه، غیرقابل قبول است. زیرا آنها جایی برای رفتن ندارد و به همین دلیل باید همین حالا خشونت متوقف شود.

جولی همچنین تاکید کرد که کانادا خواستار آتش‌بس پایدار در غزه و آزادی اسراست.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های خود خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۸ هزار و ۳۴۰ و شمار زخمی ها هم به ۶۷ هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.