کد خبر : 24234
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 9:56
-

استاندار سیستان و بلوچستان:

همه دستگاه‌ها و ارگانها برای کمک به مناطق سیل زده مشارکت کنند

همه دستگاه‌ها و ارگانها برای کمک به مناطق سیل زده مشارکت کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای کمک و امدادرسانی به مناطقی که دچار سیلاب شده همه دستگاه‌ها، شرکت‌ها و پیمانکاران باید پای کار بیایند.

آبان نیوز| محمد کرمی در شورای مدیریت بحران استان با بیان اینکه در مورد اعتبارات مشکلی در مناطق سیل زده وجود ندارد، اظهارکرد: مشکلی در زمینه تامین اعتبارات در مناطق سیل زده وجود ندارد و نباید کمبود اعتبارات باعث کندی کار شود بلکه اگر جایی کاری شروع شده باید سرعت گیرد چرا که اعتبارات مورد نیاز تامین شده است.

به گزارش ایسنا ، وی با اشاره به اینکه حوزه زیرساخت سیستان و بلوچستان بسیار مهم است تصریح کرد: مشکلات جاده، برق رسانی، آب رسانی، مخابرات، خانه‌های بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی پیگیری می‌شود همچنین در حوزه بهداشت اگر به حضور تیم‌هایی نیاز است باید اقدامات لازم برای حضور آن‌ها صورت گیرد و اگر نیاز شد از دانشگاه‌های خارج استان استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جهاد کشاورزی باید از امکاناتی که در اختیار دارد برای مبارزه با مالاریا استفاده کند، همه باید به صورت شبانه روزی پای کار باشیم و به جدیت کارها را پیش ببریم خوشبختانه در حال حاضر مشکلات کم شده و اگر جایی مشکلی وجود دارد همه مجموعه‌ها برای حل آن پای کار هستند.

وی گفت: نوآوری، خلاقیت و ابتکار اگر لازم است افراد را به میدان بیاوریم در بحث ماشین آلات، راه سازی مشکلی وجود ندارد به مجموعه راهداری سپرده شده که همه بخش خصوصی و پیمانکارانی که در بخش‌های دیگر کار می‌کنند را بکار گرفته شود چرا که اعتبار مورد نیاز تامین شده و به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راهداران با تلاش شبانه روزی و بسیج همه امکانات از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای ارائه خدمات در مناطق درگیر سیلاب برای مرمت و بازگشایی راه‌های آسیب دیده مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.